Çocuk acil Dr görmüştü röntgen temiz demişti Pazartesi günü. Burun tıkanıklığı ve öksürük var. İkna olmadım bugün Kbb ye götürdüm Boğaz kulak burun hepsi iyi dedi enfeksiyon yokmuş. Ama neden geçmez anlamıyorum tecrübeli anneler yardıım 🙄 serum fizyolojik buhar ve 2 gündür prospan kullanıyorum. Zeyntinyağı sarımsak karışımını denedim sarımsak kolda kızarıklık yaptı onu yapamıyorum 🤦🏻♀️ Ben mi çok takıyorum kaç günde gecer