Bağlamadan önce bezi iyice açıp iç lastiklerini birbirinden ayırıyor musunuz? Ben de oğlum yeni doğduğunda sleepy kullandım. Sürekli ıslanıyordu üstü , düzgün bağlamıyormuşum meğerse😄 Lastiklere dikkat ettim bi daha sızdırma olmadı. Uzun süre sleepy kullandım. Tek sorunu aşırı şişmesiydi. 1,5 yaşından sonra şokun bezine geçtim, onda da parfüm vs. yok.