co2041 Bebeğim 2 aylık oldu ve 5,5 kg. Baby turconun 3 numarası 5-9kg. Artık ona mı gecmeliyim 2 numaradan biraz daha devam mı etsem kararsız kaldım kullanan yardımcı olabilir miiii🌸
Nur76 co2041 ay bende nasil buyuk nusmraya gecicez diye düşünüyorum sıkıyorsa bacakalrimda iz varsa gecmek gerekmis ama büyük bezde bebegin bacaklarinin aralıklı olmasina sebep oluyormus yani dogru zamanda gecmek gerek sanirim ama biz nasil anliycaz bunu bende bilmiyorum burda bekliyim de banada fikir olsun
Chocoletebitter co2041 ben sleppy kullanıyorum 5 kiloyken 3e geçmiştim ama sleppy 4 9 kilo aralığında
yookkdahaneler co2041 2 ay 5 günlük 5700 kg bacalarında aşırı iz yapıyor 3 numara , elimde çok az kaldı bitsin değişeceğim canm fikir olsun
benaslindayohum co2041 bizim kizin bacaklarinda iz oluyordu hatta uzun sureli kullanimda kizariyordu oralari o yuzden kiloya degil bezin buyuklugune gore ilerliyorum mesela 4 numara kullaniyoruz 8 14 kilo ama bziim kizin bacaklarinda gene iz yapıp kizarmaya basladi 7 kilo olmasina ragmen ayin basinda 5 numara alıcaz buyuk olmasindan korkma fazla actirmayip bel kismini guzelce ayarlarsan birsey olmuyor baby turco icin 😊