Bebeğimin geçen tırnağını kesiyordum uyurken kesiyorum ben ani hareket yapmıştı acıtmıştım parmağını hatırlıyorum bi kaç gün takip ettim yoktu bi şey ağlamadı da. Dün akşam kıpkırmızı geldi parmağı bi baktım böyle olmuş. Napsam uzayınca geçer mi çok üzüldüm derin kesmiyorum normalde törpüleyecektim de vazgeçmiştim keşke törpüleseydim
[url=https://www.hizliresim.com/36yigmb][img]https://i.hizliresim.com/36yigmb.jpg[/img][/url]