Merhabalar, özel okulda öğretmenim. 10 ağustosta çalışamaz raporu aldım 20 eylülde doğum yaptım 29 kasımda doğum sonrası çalışamaz raporum bitecek. Doğum öncesi raporum işlenmiş fakat henüz bi ödeme alamadım. 170i aradım son ay bildirgeniz bekleniyor diyor. Acaba toplu bi para mı alacağım?
veya sizlere ödenek kaç ay sonra yattı? Bilgisi olan var mı?