Hic bir zaman uykuları iyi olmadı zaten hep 5 6 kere kalkardı ama şu son 1 aydır gece 1 de bir kalkıyo saat 4 e kadar ağlama krizleri pskolojim bozuldu hic iyi değilim inanın asla sakinlesmiyo illa emicek napcam bilmiyorummmm ölürsem galiba deliksiz uyucammm😱