Brcata Koltuğun üzerinde kemeri bağlı değilken puseti kaldırayım derken eşim bebeği yüz üstü halıya düşürdü 5 saat doktor kontrolünde kaldık ama 24 saat dikkat edilecektir çok endiseleniyorum başına gelin var mı böyle bisey
Sibellaa Brcata 41. Gününde düştü hatta kafası şişmişti. Tomografi ve röntgen filmi temiz çıktı 24 saat gözlemleyin dediler. Fışkırarak kusma, uyku hali, emmeme durumunda getirin dediler çok şükür bir şey olmadı. Geçmiş olsun
Aysenur57 Yüzüstü düştüyse korkmayın benım oğlumda düşmüştü yataktan fışkırır tarzda kusma uyanmama yememe gibi şeylere dikkat edin korkmayın okuyun bol bol üstüne
Birbebekbirkopek Kafasının arka bölümünü vurmadıkça sıkıntı olmaz derler. Kusma vs olursa sıkıntı ama gözetim altında da kalmış. İçini ferah tut bişey olmaz Allah’ın izniyle. Çok geçmiş olsun
Brcata Birbebekbirkopek Allah razı olsun yüz üstü düştü ama korkutuyo insanı Rabbim korusun evlatlarımızı canımdan can gitti yerde görünce cocugumu
Sedaaclkk kaganannesi bugun sabah aynı sekılde benimde oldu reflü yatagından düştü sesıne irkilerek uyandım allahtan yüz üstü düşmüştü gözümün önunden gitmiyor yerdeki hali
Brcata kaganannesi ben eşim.dusurdugu halde nasıl ona teslim ettim diye bile vicdan azabından kendimi yedim annelik bambaşka duygular bütünü gerçekten Allah korusun çocuklarımızı için aciyp aklıma geldikce
Devaa Geçmiş olsun canim bizde 4 gün önce trafik kazası yaptık bebeğim pusetteydi gideceğimiz mesafe kısa diye pusetin kemerini takmsmiştim kaza aninda bebeğim pusetten aşaği çok fena sarktı (17günlük bebeğim hastaneye gidiyorduk) çokşükür rabbim korudu bir şey olmadı müşade altında kaldık doktor şu an bebek çok esnek o yüzden atlatmşşiniz dedi
Brcata Devaa çok sağol size de gelmiş geçmiş olsun canım çok küçülmüş seninki de ihmal ediyoziste kemeri ama şimdi asla kemersiz yerinden. Oynatmak mi asla
Brcata Oglumbenim08 şükür 24 saati atlattık farklı bir durum yaşamadık bebeğim normal davraniyo uykusu emmesi herşeyi normal ama tabi artık çok çok.daha dikkatliyiz