Deletedmom_78 benimde kızım 2,5 aylık sizi happy momdan hatırlıyorum aynı döneme denk gelmiş hamileliğimiz. Benim kızım kolik değil ama aşıdan sonra süren 1 hafta huzursuzluğu vardı bende sizin gibi diğer günlerle kıyas yapmaya çalışıyordum ama inanın ilk zamanlar sürekli değişiyor huyları günü gününü tutmuyor her gün bir güncelleme geliyor bebelere bide 5. Atak haftası 8. Atak haftası şimdi bide 12. Atak haftası yaklaştı ataklarda birbirine giriyor huzursuzluklarının biri bitmeden biri başlıyor. Bir gün meme bağımlısı oluyorlar bir gün hiç istemiyorlar bende kafayı yedim ama artık saldım yarın değişir ne de olsa diyorum. Çişli bez sayınız minimum 5se aç değildir ordan anlarsınız. Emzik benim kurtarıcım huzursuz olduğu zamanlarda veriyorum sakinleştiriyor bebekler emme refleksiyle sakinleşiyor korkmayın yani emzikten.