ebruss446 içim sızlıyor ya olan küçücük bebeğe oldu yavrum öldü gitti istismar da var büyük ihtimalle nasıl dede nasıl bana insan değil ki küçücük bebeğe nasıl şehvet duyup yaklaşabiliypr garibim öldü gitti bazen sorguluyorum müslümanım ama bu bebekler bunları yaşarken Allah neden o an cezasını vermiyor verse de insanlık dışı bu yaratıklara ders olsa korksalar belki minik bebeklere yapmazlar Allah affetsin beni ama sorguluyorum istemsiz