kıZlar bebeğim 3 ay17 günlük son bir haftadır zaten uyku problemi yaşıyoruz geceleri ne yaparsam yapayım asla dalmiyor beşiğinde koyduğum an gözlerini açıyo ve artık dayanamadım gece yanıma aldım yatar yatmaz uyudu sanırım yanıma alıştı bu bir haftalık süreçte yatarak emziriyordum sabaha karşı sanırım bu yüzden alıştı birlikte yatmak çok güzel bişey ama gel gelelim ki bazen benimde yorgun olduğum zamanlar uykum agirlasabiliyor ve eşim çok deli yatan biri korkuyorum bişey olur diye geri yatağına nasıl alıştırabilirim