Merhabalar kızlar
oğlum el ayak ağız hastalığına yakalandı
Pazar günü ateşlendi önce diş sandım çünkü arka dişleri patlamıştı Pazartesi de geçmeyince hemen doktora gittik teşhis konuldu bugüne kadar hep ateşli 4-5 gün oldu halbuki döküntü yok boğaz ağrısı ve iştahsızlık var ateş sizlerde de bu kadar uzun sürdü mü acaba