ruken2425 Benim büyük oğlum da öyleydi ilk kreşe vermiştik çok ağladı, alışır dedik önemsemedik. Sonu kötü oldu ama. Mesela anasınıfında ağladı 1.sınıfta ağladı. şuan 2.sınıfa gidiyor. Halen ağlıyor. Ne yazık ki Okul fobisine dönüşmüş küçükken yaşadığı travma.pedagog öyle söyledi. Biz de önemsememişiz. Halbu ki ozaman dan bir destek alsaymışız böyle olmazmış. Her çocuk aynı değil ama Çocuğunuzla konuşun dediklerini anlayın. Gerekirse erkenden destek alın derim