4ay önce doğum yaptım, boyum 157, 62 kilo ile hamile kaldım, biraz zor bı hamilelik geçirdim sürekli yattım, doğuma 85 kilo gittim, ilk haftalarda 73 kiloya düştüm, şimdi bakıyorum 74.5 kilo olmuşum, bebeğim kucaktan inmeyen sürekli ağlayan bir bebek, butun gün evin içinde kucakta geziyoruz, bezini degistirmek için yatirdigimda bile morarana kadar ağlıyor, sabahları kahvaltı yapamıyorum, uykuları hep kucağımda olacak, daldı diye bıraktığım an yine uyanıyor,o yüzden bırakıp kendime kahvalti hazirlayamiyorum, ara öğün falan zaten hiç yok, yemek hiç yapamıyorum, eşim işten gelince bebeğimizi alıyor o ara ev işi corba vs ne yetiştirebilirsem yapmaya çalışıyorum, ama zayiflayamiyorum, bebeğim emmiyor bu arada sütüm yok, bu düzensiz beslenme sürecinde nasıl zayiflayacagim bilmiyorum, bir de sezaryen doğum yaptım çok göbeğim kaldı, sanki karnıma içi su rolu bı balon koymussun gibi sarktı asagi, ben bbile görmek istemiyorum, eşim hep takma kafana daha yeni doğum yaptın derdi, dün ilk kez bence artık dikkat etmeye başla dedi 🥺 zaten yiyebildigimden değil de mutfağa mama yapmaya her girdiğimde ne buluyorsam mecbur ağzıma atıyorum, şerbetli tatlı,bisküvi vs,şekerim düşüyor çünkü,biraz da motivasyona ihtiyacım var heralde kendimi tamamen saldım, benim gibi olup heveslenip toparlayan var mı , bana bir akıl verebilecek kız kardeşler arıyorum 🥺