mutluailem123 kızlar kızım 2 yaşında gece 1 litre süt içiyor vermezsem gece boyu çok ağlıyor nasıl kese bilirim gece beslenmesini çok zor vermezsem bağırıyor ağlıyor mecbur komşular rahatsız olmasın dye veriyorum siz nasıl kestiniz.
Kk41 mutluailem123 1.5 yaşında yeğenime kestirmsiti dr. 3 gün sürdü sanırım her kalktığında su vermişti . Sabretmek lazım 1 lt cok fazla ve hiç bir yararı yok diyorlar 😕
FHKK mutluailem123 ayy 1 litre mi 🥴 canım gece kalkınca su vermeyi teklif et ben öyle yapıyorum baştan beri. Güzelce konuş sütümüz bitmiş paramız olunca içersin de anlar inşallah
2cocuk_1anne_ mutluailem123 gece beslenmeyi kesmek için her kalktığında az su ver sonra geri uyut O kadar süt içmesi sağlıklı değil ki Gündüz yemek yemesi nasıl Benim kızım 3 kere kalkıyor du bir yaşında sonra çevremdekiler gündüz yemesi naısl gündüz yeterli yiyorsa gece kalkmama sı laızm demişti Sonra baktım alışkanlık olmuş 30.cc içip uyuyor kestim sadece bir kere kalkıyor
serhattt mutluailem123 1litre çok çok fazla aşırı kansızlık yapar zararlı gece kalktiginda babası uyutsa aslinda 1 2gune alışır
mutluailem123 FHKK valla canım diyorum ama hiç hemen aglama su veriyorum uyku halinde bile beğenmiyor hanımefendi
serhattt mutluailem123 izinli olduğu bir gün. Deneyin yazık doktorlar günlük bir bardak tek içe bilir diyorlar ki o da iyi birşey değil yani
2cocuk_1anne_ mutluailem123 yanımız da beşiğin de uyuyor arada eşimle aramda yatar Gündüz süt içiyor mu peki Gündüz sütü kesseniz gece de istemez Benim kızım 1 buçuk yaşında süt içer ama sadece ben verirsem