Pinarmete bebeginiz erken mi doğdu peki? Ona göre atak tarihleri kayabiliyor. 4. Ay atağının en zor durumlarından biri uykuya direniyorlar, sallamak isteyince uykusu olsa bile, çıldırırdı bebeğim, sanki etini koparıyorlar gibi bağıra bağıra ağlardı. Bahsettiğiniz bu tarz bir şeyse bunlar geçiyor. Ama yukarıda da belirttim bizim 40 dakikaya düşen gündüz uykuları 11. Aya kadar devam etti. Gündüz hiç iş yapamaz, uyuyamazdım. Ben bebeğime kıyamadım uyku egitimi vermedim, cok cok pişman oldum. Uyku egitimiyle bebeğiniz en fazla 1 hafta aglayip alışıyor. Ama uyku egitimi almayan bebek aylarca gece uyanıp tekrar kendini uyutmayı bilmedigi için ağlıyor. Aslına bakarsanız egitim verilmeyen bebeği daha cok aglatiyoruz farkında olmadan. Eğer kendi kendine uykuya gecmeyi öğrenmezse benim gibi aylarca her gece kalkarsınız. Gece beslenmesini uzatmayın derim ben. Bu ay cok zorlu ek gidaya başlamadiysanız 6. Ayi bekleyin çünkü zaten bebeginiz suan sikintili bir dönemde bir de bağırsakları yeni gıdalarla zorlanırsa işin içine bir de sindirim sıkıntıları giriyor çünkü. Bu atak bebeginizin ilk keşif süreci, yeni şeyler görmek, gun içerisinde enerjisini atmak onu cok rahatlatacak. Sarın sarmalayın dışarı çıkarıp gezdirin, biz gezdiğimiz günler daha iyi uyurdu. Gündüz merak duygusu tatmin olursa gecesi daha iyi geçiyordu. 100 metrekare markette yarım saat dolanıp tek tek ürün gösterir özelliklerini anlatırdım ben mesela🙂 geçecek hiç merak etmeyin. Şunu da belirteyim benim bebeğim ilk deliksiz gece uykusunu yaşında yaptı. Ama benim eğitim vermeminde etkisi var bunda bilginiz olsun. 4. 8. 10. Ve 14. Aylar bir felaketti ama diger aylar daha rahattım. Yani bu bir yıl da ara ara nefes de alacaksınız inşallah🙏