Kubravera Havvakck Her bebeğin doğum kilosu farklıdır bedeni farklıdır. Başkalarıyla bebeğinizi kıyaslayıp moralinizi bozmayın lütfen ♥️🙏
Pelinn09 Havvakck bana iyi geldi kilosu sagligi yerindeyse kilonun onemi yok bence ki 4.aydan sonra kilo alimi biraz yavasliyor
Oyku_nisa Havvakck Bence gayet iyi benmki 6bucuk aylıkken o kilodaydi çok zayıftı toparladı şimdi takma kafana
ogr_anne93 Havvakck Doktorunuz sağlıklı diyorsa gerisinin önemi yok Her bebek genetik özelliklerin de dahilinde gelişim gösterir Kimi şişmanlığa meyilli olur kimi ne kadar yese çok kilo almaz. Siz stres olmayın boş yere. Olması gerekenin altına düşmesin yeter.
Ada-Lina Kızım 4 ay 18 günlük 5800 kilosu (doğum kilosu 2900) 3-4 aylar arası sadece 100 gram adı bende az diye üzülüyorum ama doktorumuz mama başlatmadı birde bizim doğduğundan beri emme sorunumuz var sadece uykusunda emiyor max 5-10 dk 😔
ogr_anne93 Havvakck Dediğim gibi doktor sağlıklı dedikten sonra gerisi önemli değil her bebek kendine özeldir.
Pelinn09 Havvakck o zaman cok cok iyi kilosu annesi kilo demek saglikli demek degil cani icinde olsun mutlu olsunda oyle yada boyle buyuyorlar
Aysecela Doğum kilomuz 900 gr 1 yaşındayız 8 kilo ancayızdır sağlıklı ve mutlular elimden geleni de yapıyorum başka da bir şey umrumda değil nasılsa alacaklar bir gün elbet kilo :)