EtiPetito
Aynı sebepten daha bu sabah psikiyatriden randevu aldım, ben pes ettim, daha fazla dayanamayacağım. Adet olacağım zaman özellikle ikiye katlanıyor sinirim, her şeye hayata nefret doldum bildiğin. Şimdiye kadar en azından sütünü içtikten sonra uyuyordu, ama artık uyumuyor. Eşim uyutuyor şuan ama uyku da kaçtı mı kaçıyor bir kere, acilen kafamı dağıtacak bir şey arıyorum yoksa deli gibi bağırıp sinir krizine girdim artık geçen gece 😔