Dogum yapmis anneler bebegim 1 yasina girdi ama benim sezeryan yerimde kasinti oluyor hamileyimde ayni zamanda bu durumu yasayan var mi acaba pazartesi doktora gidecegim sezeryan yerim hep sis gibi doktor seninki boyle iyilesiyor dikisle alakasi yok bir dahaki dikiste estetik dikeriz dedi ama kasintiyi sormayi unutmusum neden kasinirki?