Eminos benim de bir aylık oğlum var. İki gündür aşırı gazı var, uykuya rahat gecemiyor kıvranıyor diye ,ana dizinde salladim birkaç kez,sepet beşiğinde de uykuya geçsin diye salladım.. sanki artık istiyir sallanmayi kendimi zor tutuyorum şuan sallamamaj için. Çünkü uyumuyor . Alışınca çok zor.