Selam arkadaşlar 6 günlük oğlum var. Sarılık olduğu için bol bol emzirmek zorundayım. Sütüm geliyor ama emzirirken resmen kavga ediyor göğsümle bi gün bi yeri emiyor diğer göğsüm şişiyor pompayla boşaltıyorum diğer gün öbür göğsümü emiyor. Ne yapmalıyım ilk çocuğum lütfen yardım edin