Merveigmnkrt Kızlar sezeryan la doğum oldu sütüm gelmedi mama vercem ama bebeğim uyanmıyor nasıl uyandırabilirim uykusu çok ağır
minikturta Merveigmnkrt sürekli emzirmeye çalış muhakkak gelecektir vücudun doğum yaptığının farkında değil
Egurbuz20 Merveigmnkrt sarılığa çevirebilir canım çok dikkat etmelisin altını aç burnu sık uykudan uyanamadan sarılık belirtisine çevirir 2 saatte bir beslemeye özen göster ben biberonunu camdı tırnağımla tık tık vuruyordum biberonun altına onun sesine uyanıp devam ediyordu emmeye ve sürekli göğüslerini sağ sütün gelsin bebeğe çok iyi gelir ilk gelen süt
MySunny Merveigmnkrt mutlaka uyandırmak zorundasın canım.bi yolunu bulun ve mamasınj içirin.sürekli dokun,burnunu sık,topuklrını sık,altını aç,ama bi şekilde uyandır
Denizzzzzzzz Merveigmnkrt uykusu çok ağır diye bişey yok canım sarılık için hemen acile götür benim kızım öyleydi sarılık ölçmek için topuktan kan aldılar 5 defa aynı anda iğne batırdılar yine uyanmadı Allah korusun kötü bişey olmadan hemen tedbirini al
Emirasaf41 Merveigmnkrt merhaba hayırlı olsun bende 1 aylık anneyim benim bebeğimde 3 günlükken aynı şekildeydi sürekli uyuyor emmiyordu topuklarını sıkıyordum burnunu sıkıyordum zorla uyandırıyordum ama nafile sarılık oldu ve hastanede yattık aynı şeyi yaşamamak için sizde ne olursa olsun 1 saat arayla emzirin veya mama verin o kendi istediği için değil sarılık şekerini düşürdüğü için uyuyor gerekirse nemli ıslak bezle vücuduna dokunun zorla uyandırın 15 gün boyunca bunu yapmanız gerek ama 1 saati geçirmeyin çok geçmiş olsun
Saziyersin Merveigmnkrt muhakkak uyandırın sarilik olmasin Allah korusun benim de erken olmustu sezeryan ile dogumum sicak su ile masaj yaotim rezene dut kurusu ictim cok şükür geldi birde göğsümü sağdım ama mecburiyetten sariliktan hastane yatti diye ilk sağım da az geldi ama zamanla arttı hic sancısı girdim doguma bende kontrol gidip dogum yapıp geldim