İki aydır ikinci kez ortakulak iltihabı oldu oğlum .geçen hafta yatil misafirimiz vardı çok koştu çocuklarıyla terledi yine tekrarladı.evin içinde de kosmayacak mi bu çocuklar anlamıyorum.bi yere gittiğimiz yok.iki gündür ateşi yoktu yine tekrarladı.simdi uyuyor aramızda .sinirlerim çok bozuk.surekli kusuyor .ne.yedirecegimi şaşirdim.onu öyle halsiz görmek beni mahvediyor .doğuştan böbrek hastası her ay zaten hastanedeyiz.ilaç içmeden buyuyemeyecekler mi gerçekten çok duygusalim şuan 😔