Ysmnksmn Canım anneler merhaba 😍 bugün aşımız vardı kontrole gittik benim kizcem 3300 doğmuştu şuan 5400 nasıl sizce ?? Sizde durumlar nasıl 😍
Denizzzzzzzz Ysmnksmn bizimde bugün 2 aylık aşımız vardı 3 200 Doğum kilosuydu şuanki kilosu 4 100 Doktor iyi dedi ama bilemedim 🤷🏻♀️
Flapjack Ysmnksmn benim oğlum da 5800 kg. 3 aşı gerçekten çok fazlaydı. Bi de hemşire özellikle annesi sen tut diyor bana ben daha bi kötü oluyorum eşim tutsun istiyorum ama bebekler de annede sakinleşiyor oyüzden aslında daha güçlü olmalıyız 😓
Pnrbezirci Yaaa masallah ben nasıldır bılemıyorum ama 2 aylık asısında kac kere oluyor asıyı , bırde ates gıbı durumu oldu mu bebısınızın ?
Denizzzzzzzz Pnrbezirci biz bugün yaptırdık 2 bacaktan 1 koldan toplam 3 tane aşı vurdular bi ara ateşi çıkar gibi oldu hemen şurup verdim
Sitrea Pnrbezirci 37.5 oldu ama doktor 38 olana kadar ila vermemem gerektiğini söyledi sürekli takip ettim uyku hali halsizlik cok oldu 2. Gün tam tersi uyumadı.
Pnrbezirci Denizzzzzzzz hadı ya 3 defa mı ah 🤦🏻♀️ Nası kıyıyorlar bu bebıslere dıcem ama soz konusu saglık 🥲
Atlasalpveannesi Pnrbezirci valla ben ilk aşısını yaptırabildim ama 2.ciye gidemiycem galiba dayanamıyorum
Pnrbezirci Atlasalpveannesi Allah’ım bıze ve bebıslerımıse dayanma gucu versın ınsallah 🙏🏻 Ası bebekler ıcın cok cok onemlı ıhmal etme canım
Passionis Atlasalpveannesi 47 günlük benimde bebeğim, inanın aşı zamanı yaklaştıkça ben üzülüyorum, daralıyorum. Sağlıkları için tabiki yapılacak ama, canının yandığını görmek öyle psikolojik olarak çok etkiliyor sanırım 😣
Pnrbezirci Denizzzzzzzz ah kıyamam kuzuya benımkınınde 2 aylık asısı yaklasıyor ılkınde benımkıde aglamıstı baya bız buyuk ınsan bıle ıgneye dayanamıyoruz bazen onlar napsın 😌
Denizzzzzzzz Pnrbezirci yaa ilki pek değil ama 2. Baya kötü anı oldu bizim için çok fazla ağladı zor susturabildim kolundan vurdukları canını yaktığı yetmemiş gibi 2 bacaktanda vurdular 🥺
Atlasalpveannesi Passionis ay bide bana sor ben ağlıyo diye ilk doğduğumda doğru düzgün yıkatmadım evdekilere
Sinem_ayaz 2 ay 18 günlük kızım 2. Ay kontrolünde 5000 Gr di doğum kilosu 3140 aşılar ateş yapmadı koldan yapılan verem aşısı da çok ağladı ya 😔