3MelekAnnesi3 2 güne bir normal mi Çiş günde 4 5 bez dolu dolu oluyor oda devamlı alsam 8 9 u bulur belki normal mi bu sekilde
Kubraa1616 3MelekAnnesi3 emiyorsa iki hafta bile yapmaması normalmiş doktor bana öyle demişti vücut sıcaklığı gögsünden ve sırtından belli olurmuş bebeklerin benim kıZımda 7 aylık iki kat giydiriyorum hep evde çok sıcak ama iyimi yapıyorum kötümü bilmiyorum çok şükür bir zararını görmedim sadece bir gün annemlerin ev soğuktu kız direk hasta oldu o yüzdende evden çıkmıyorum
Cansel43 3MelekAnnesi3 biz 10 gün sonra 3 aylık olucaz benim bebeğim de bazen iki günde Bi yapıyor kakasını çok zorlanıyor ıkınıyor doktora sordum 3 gün yapamazsa sıkıntı dedi çiş 4 5i buluyor ben poposuna saf zeytinyağı sürüyorum doktorum önerdi baktım oda olmadımı 1 çay kaşığı zeytinyağ katıyorum mamasına
Zeyynep 3MelekAnnesi3 6. Aynına kadar 2 3 güne bir yapardı sadece mama ile besleniyodu doktor normal biz yetişkinlerdede hergün çıkan var 2 3 güne çıkan var dedi insandan insana bebekten bebeğe değişiyor gaz masajı yapabilirsin arada bağırsakları harekete geçiriyor ek gıdaya geçtik şimdi günde 2 3 yapıyor valla
3MelekAnnesi3 Birde bacakları soguk okunca üşüyor mu demek 2 kat alt giydiriyorum yinede soguk bacakları
3MelekAnnesi3 Kubraa1616 bida yasatmasın rabbim hastalık zor sıcagı seviyorsa öyle dursun cnm sadece emiyo o zaman demi
3MelekAnnesi3 Cansel43 anladım cnm benim ki zorlamıyo pek iki ıkınıp patır kütür yapıyo ama biz sade emiyor ben nasıl yardım etsem yapsa ki
Afrasiyab Benim bebeğimde 3 aylik. Kati hamur işi şeyler tükettiğimde oda 2. Gün büyüğünü yapiyor. Sulu şeylere ağirlik verince rahat yapiyor tuvaletini. Belki yediginiz ictiginizle de alakali olabilir.
Cansel43 3MelekAnnesi3 bacaklarını karnına doğru 6 kere çek sonra s harfi çiz gaz içinde çok faydası oluyo canım
3MelekAnnesi3 Cansel43 gazsız Bi bebek cok şükür kendi cok rahat cıkarıyo ama 1 haftadır kakası 2 güne 1 e düştü doktora soracaktım unuttum
3MelekAnnesi3 Zeyynep gaz problemi hiç yasamadık kendi cok güzel cıkarıyo masallah ama hep günde 3 4 kaka yapardı 1 haftadır bu sekil dedim acaba sorun mu var