Sinemisssss Burnu akıyor , hapşırıyor acaba ağrısı da olur mu 2 dk sussa 15 dk ağlıyor ve asla uyumuyor normalde 11 de yatan bebek 11 aylık
nursocum Sinemisssss çok yüksek ateş ve epilepsi nöbeti geçirmiyorsa fitil önerilmiyor. 1 kaşık calpol verebilirsiniz yarın bi doktora gösterirsiniz