4 aylık bebeğime SMA mama kullanıyorum açıkçası pek fazla koklamak aklıma gelmemişti önceleri şimdi ne zaman koklasam Demir metalimsi bir koku geliyor hiç hoşuma gitmiyor hatta son yaptığım mamada daha şiddetli geldi. Mama yokken değil sulanınca geliyor. Bebeğimde herhangi bir reaksiyon yok. Normal bir koku olabileceğini düşünmüştüm hep ama bu sefer şiddetli gelince korktum. Bu koku mamalarda olur mu yoksa bizim mamamız mı bozulmuş ?