Brfn ama eşim olmadı dedi tam 10 gün gecikti doğumdan sonra yada mevsimsel stres gecikme yapar diye okudum 10 gün sonra oldum işte ama şimdi gene içime kurt düştü neden düştü bilmiyorum yarın gidicem işte peki kanda negatif çıkarsa gene kuskulanmalimiyim 😬😁😁