Ben normal doğum yaptım ama 3 haftadır benimde belimde ağrı vardı bazen kalçama ayağıma vuruyordu topallıyordum doktora gittim kas sıkışması dedi zorlanmadan kaynaklı olmuş dedi şimdi ara ara kuyruk sokumu acısı şeklinde oluyor hatta doktora normal doğumla alakalı olabilir mi dedim yok dedi genelde spinal olanlarda karşılaşıyoruz demişti