Elay30 Merhaba sevgili anneler🍀 Bebeğim 10 aylık oldu, kız 9 kg.neler yedirip içiriyorsunuz,kaç kg bebekleriniz. Fikirlerinizi almak isterim
Eslemsu Elay30 Bugün 10 aylık olduk kız 11.500 kiloyuz bal süt hariç herşey veriyorum 🌸memeyi 4 aylıkken bıraktık
Meleka Elay30 Benimki de bugün 10 aylık oldu mama ile besleniyor günde 3 öğün de ek gıda veriyorum kendi yediklerimizden hep veriyorum genelde ona özel de yapıyorum tabi geçen ay 10.350 kiloydu bu ay bakalım kaç kilo çıkacak
Sukursebebiii Elay30 Merhaba 😊 benim oglum da 5 gune 10 aylik olacak insallah. Ve 9 kilo ya var ya yok. Dogdugundan beri hep istahsizdi ek gidaya gectik yine oyle. Mama hic almadi sadece anne sutu aliyor. Ek gidada inek sutu alerjisi oldugunu ogrendik. Yogurt filan iptal oldu yani. Simdi de sabahlari yumurta vermeye calisiyorum. Bazen avokado filan. Bazen cevizli yulafli irmikli filan muhallebi yapiyorum. Meyve vermeye calisiyorum her gun. Kiyma veya balikla bir sebze yemegi yapiyorum. Onu vermeye calisiyorm aksamlari. Burada sagolsn biri organik 5 tahilli kasik mamasi onermisti icinde sut yok. Ondan veriyorum bazen. Tarhanayi seviyor. Zaten hwrseyi zorla yediriyorum diyebilirim ki yemiyor genelde 😢
Rabiakaratas Ne mama ne de anne sütü alıyor 6 aylıkken mamayı bıraktı 4 aylıkken memeyi 🥺🥺 Sadece ek gıda ile besliyorum çok zorlanıyorum malesef.10 ay 6 günlüğüz
Sukursebebiii Eslemsu Tuz ve seker de vwriyor musunuz yani kendi yemeklerimizde filan var ya onlardan veriyr musunuz
Elay30 Eslemsu Eslemsu maşallah kilosu çok güzel. Bizim kilomuzda iyi gidiyordu ek gıdaya geçince çok yemez oldu. Kilo alımı azaldı haliyle. Ayrıca emiyor sürekli. Ek gıdaya geçmeden önce ee kilosu iyimiydi, yoksa bu kiloyu ek gıdaya mı borçlusunuz. Bende kendi yediklerimizden versem mi diyorum artık
Sukursebebiii Meleka kendi yediklerimizden veriyorum derken tuz ve seker de veriyor musunuz yani ? Ben vermiyorum da ama bir yandan bir yasina az kaldi diyorum benimki asiri istahsiz belki sever o sekilde biraz katsam tuz diye dusunuyorum ama seker vermek istemiyorm tabi.
Eslemsu Sukursebebiii Sıfır tuzsuz yemek yemiyor çok az atıyorum o zman yiyor kendi yemeklerimizi az tuzsuz yapıyorum kızımada yediriyorum
Sukursebebiii Eslemsu Anladim belki ben de biraz atsam sever bilemiyorum sifa olsun insallah bebeginize
Eslemsu Elay30 Bizim doğum kilomuzda çok iyi 4.650 54 cm doğdu ilk kızıma sadece ayrı ona tuzsuz yapıyordum yemiyordu 4 yaşında 15 kilo çok zayıf dedim bu çocuğuma öyle ayrı yemek yapmıcam dedim eve ne yapıyorsam ondan veriyorum kızım avakadoyu da çok seviyor oda kilo yapıyor
Sukursebebiii Elay30 dogum kilosuna gore sıkıntılı aslinda maalesef. 3490 dogdu ve su an olmasi gereken persentilde degil. Boyu olmasi gereken persentilde. Aslinda persentilde degil derdim yememesi beni mahvediyor desem yeri maalesef. Butun akli fikri nasil yemek yemem kismina calisiyor resmen ya. Onceden agzini kitlerdi simdi agzini aciyor ama diliyle cikartiyor olmadi kendini kusturuyor resmen ciddi ciddi. Anlam veremiyorum artik. Yine de sukur tabi ki halimize 😊 sagligi yerinde elhamdulillah
Ohaezgi Elay30 evet artık kendi yemeklerimizden yiyor çoğunlukla ara öğün ve kahvaltılarında ona ek tarif hazırlıyorum. Mesela sabahları terayağında çok az domates kavuruyorum 1 yumurta sarısını ekleyip üzerine peynir sepeliyorum piştikten sonra biraz dereotu. Öğlen ara öğünlerinde mandalina veya incir topu yapıyorum yoğurt yiyor daha başka değilik tarifler falan. Dün akşam kapuska yedi üzerine sarımsaklı yoğurt
Gizem_ar Benimki 9 aylık ama ben herşeyi veriyorum ona özelde yapıyorum bizimkilerden de veriyorum bende cok az tuz kullanıyorum zaten 3 öğün yedirmeye çalışıyorum anne sütü alıyor 11.5 kilo . Doktormda verebilirsin herşeyi dedi tatlı hariç herşeyi verdim et tavuk balık ciğer ne bulursam 😂