Arkadaşlar merhaba malum kış ayı geldi sizlerle bir şey paylaşmak istiyorum. Üsküdar Çengelköy’de ikamet ediyorum evimi geçen sene yaptırdım peteklerim de yeni iyi de ısıtıyorlardı yada ben öyle düşünüyormuşum.. Petek temizliği buldum instagramdan yaptırayım bir dedim ve gözlerime inanamadım inanılmaz bir kir aktı ve faturam yarı yarıya düştü. Gelen arkadaşlar çok ilgiliydi her yere güvenemiyoruz gerçekten ama şans yüzüme güldü ve iyi bir firma buldum çok şükür. Bence sizler de yaptırmalısınız bebişler daha güzel ısınır 🥰 Var mı aranızda petek temizliği yaptıran memnun kalan ?