Gamzeyildiz15 valla canım bende de aynı problem var kızım 6,5 aylık en fazla 5-6 gun gecıkmeli yada önde geliyordu tam 15 gündür gecikmem var test yaptım dün akşam negatif Bayram çıkana kadar beklemeyi düşünüyorum sonra bi hastaneye gidixem sende mı hala beklemedesin?