Kızlar, kızım erken doğdu. 1 aylıkken tsh ve serbest T4 testi normal değerlerde değildi. 2 aylıkken tekrar yaptığımızda düzelmişti. Şimdi 5 aylık serbest T4 0,99 çıktı. Doktor 1-2 arası olmalı dedi ve endokrinoloji bölünüme yönlendirdi. Bu durumu yaşayan var mı. Nasıl düzelecek ? Düzelir mi ?