Yavrukelebekk Burcinmiray bizim 0-B kan uyuşmazlığımız vardı. O yüzden daha ağır atlattı. Çok şükür ya her şey sarılık gibi olsa. Hastanede yattığında da hep şükrettim. Ağlardım ama daha kötü bi şey olmadığı için çok şükrettim. Şimdi 7 aylık çok şükür 🥰
Noname21 Havva2010 benimki de uyanmiyordu sarilikti. Hatta bur gece nerdeyse hastaneye goturecektik birsey oldu sandık. Islak mendil degdiriyordum ben