Xexexe canım bende e 101 alıyorum sleepy ve çok memnunum. Ne sızdırma var ne koku gayet güzel.Hem ince. Yanlız şunu söyliyim bebeğiniz 2 numara kullanıyorsa 3 numara alın sleepyi çünkü ince olduğu için kiloyla uyumlu alırsanız sızıntısı o zaman yapıyor. Ben 2 numara kullanmam gerekiyo şuanda ama 3 numara alıyorum gayette memnunum.