Nskrhn her tıkandığında çığlık atar, ağlardım 😂 o kadar dikkat etmeme rağmen az buz da değil baya tıkandı yani. Şuan 13 aylık tıkandığı zaman şuan sadece uzaktan izliyorum, kendisi öksürerek çıkarıyor. Yani anladım ki tıkanması da lazımmış öğrenmesi için. Kuş gibi besledim minik minik verdim ama yavaş yavaş alıştırdım. Sizde öyle yapın minik minik verin, boğazına yapışacak şeyler tercih etmeyin gerisini o halleder. Bu arada pankek ilk adım olarak çok iyi, çok kolay blw için yani. Pankekleri pişirirken içine azcık yoğurt koyarsan yumuşacık oluyor, onu çiğnemek için diş bile gerekmiyor