Solocann Bence yanlış düşünüyorsun kısa boylu olunca takım da giyemezmi olunuyor kuzum gayette bilirsin altına güzel bir sitiletto giydinmi yada şu yeni modellerden kalın topuk bir ayakkabı misgibi olur sun valla hiçte öle düşünme bence sürekli abiye giymekten se bir degişiklik yap ve pantolon ceket takım giy derim ben ✌️🎈🎈