Kumsal06limonluKek ilk mizahi olan çok güzel olmuş gercekten yapan mükemmel yapmış ama bazıları için bu ölüm bile sonuç olarak ödül oluyor aci çektirip öldüreceksin hayatını birinin karartmak geleceğini elinden almak nasıl bi duygu anlata anlata, içimdeki psikopat çıkarıyor böyle şeyler duydukca , dün bim de kasiyer cocuk çıkarken 2 yaşında oğlum kolonya verdi eline koronadan dolayı ben ise acaba elini ellemek için mi yaptı diye bi an şeytana uydum düşündüm insanlık duygularım yavaş yavaş yok oluyor 😔