Kizlar kafasinda bir şişlik var bebegimin. Sanki hizlida büyüdü. Yarin doktora gidicez ama dusunmeden duramiyorum. Geçen hafta düştük birlikte ama cok korumaliydi ve o tarfa düşmedi. Kötü huylu kitle falan olmasindna korkuyorum. Yağ bezesi falan olsa hızlı nuyur mu boyle bianda. Var mi tecrübelerinz. Kafasinda çıkıklik var. Elledigimde kemik kadar sert değil. Neredeyse ceviz kadar