Bronşit eşiğindeymişiz🤦🏻♀️ bu seferde yakalanırsa 3 olucak Allah’ım korusun, bi yandan ventolin cortair kokuları, bi yanda soğan karanfil bir yanda sarımsaklı yağ 🤦🏻♀️ kokudan kafa buldum yemin ederim 😅😅 aman iyi olsun da bi ay bu konuda yatmaya razıyım ben 🙏🏻