Sevgili anneler iyi geceler.
Evim katlı. Alt katta çok sorun yaşamıyorum nem genelde %50 civarında.
Odalarımız üst katlarda ve nem sürekli %70 %80 lerde 🥲 Evi gün içinde sürekli havalandırım ama sürekli nemin yüksek olması iyi değil diye biliyorum. Rica etsem bilgisi olan yazabilir mi.