Esrasenay1 bizimki de 5 ekimde doğdu, bende 2 3 saatte bir emziriyorum. Gunduz hatta daha da sık emziriyorum. Gece de kendi uyanıyor zaten, uyanmadığında uyandırıyoruz, geçen Hfta biraz üşüttü ondan daha sık emziriyorum bakalım. Şimdilik böyle bizimki de