Merhaba bebeğim şuan 16 aylık. Birtek baba , kedimiz adı ökkeş ökke, gel bitti gitti ara arada de de diyor. Normalmi anlayamıyorum. Hep konuşur gösterir anlatırız. Kitap okuruz gösteririz bu inek mö. bu köpek havhav diye anlatırız. Hiç onlarıda taklit etmiyor. Sadece kuşta görse köpekte görse ökke diyor.. doktora danışmam gerekirmi ..?