HelloKitty kahvelianne uyurken maske kullanmadım zaten nefes alamayız 🙈bebeğimin beşiği yatağımdan uzaktaydı sadece beslerken maske taktım ve gece ara ara kalkıp 2-3 dk kadar camı açtım geçmiş olsun
Aselllll kahvelianne ben takmamıştım cunku basta bilmiyordum 8.gunde ögrenfım bebegıme gecmedi buna rağmen ve hep benimle yan yanaydı kımseye gitmez
Ikrazumra19 kahvelianne ben kaldim ve maskeyle bogulcak gibi oldugum zaman geceleri indirdim yoksa dayanamiyorsun nefes alamiyorsun
Satgiray kahvelianne şuan eşim pozitif ben ve bebegimde hep yanyanaydik eşim dikkat ediyor ama bebeğim le imkansız ayrı kalmamız yapışık gibiyiz şükür belirti yok 3muzde de,,
kahvelianne HelloKitty mantıklı ama ben çekyatta yatıyorum onları hemen yere koydum yanıma oksurursem gece onlara bulasirsa diye korkuyorum
kahvelianne Aselllll benimki de gitmiyor yanıma aldm bende bugün 1.gunum inşallah onlara geçmeden atlatirim
tospikmomm kahvelianne ben de geçirdim karantinadayım maske falan kullanmadım zaten sağlık görevlisi bebeğe bir şey olmaz dedi oğlum 9 aylık