Merhaba herkese 9 aylık bir bebeğim var ek gıda ilk başladığımızda çok güzel gidiyordu ama yaklaşık 20 gündür hiçbirşeyin tadına dahi bakmak istemiyor aşırı yemek seçiyor zaten tarhana çorbası ve meyveden başka bişey yemek istemiyordu normaldede onu da kandırarak bir kaşık veriyorum anlayınca ağzını açıyor, ilk başta da kesinlikle zorlamadım herşeyi yiyordu neden böyle oldu anlamadım blw de denedim bi iki herşeyi sıkıp sıkıp yere attı çözüm önerisi olan var mı acaba