Yigitoglum_2 Kızlar beyazlarım resmen gri gibi çıkıyor çok sinir oluyorum artık ariel kullanıyorum [değiştireceğim]bitsin diye bekliyorum . Renkliler için ve özellikle beyazlar için öneriniz var mı kokusu da güzel olan ..??
Minikinmomu Bende öyleydi ace sivi çamaşır suyu aldim ön yıkamaya alıyorum makineyi ve ön yıkama gözüne döküyorum deterjanımi da normal gözüne döküyorum eskisinden daha iyi
Tubaayaz77 Ariel beyazları morartıyo zamanla ben renkli içinde beyazlar içinde omo kullanıyorum birde beyazları 60-90 derecede yıkıyorum valla kar gibi oluyorlar arada birde domestos eklerim oh mis oluyolar 😁
minikkira Ariel kullanıyorum arada vanish leke çıkartıcı var beyazlar için ondan da döküyorum deterjan gözüne çok memnunum