Ozlm123 Canım çok geçmiş olsun bizde 2 aydır uğraşıyoruz dün yine acildeydik hava tedavisi verdiler. Evdede hava veriyoruz sürekli
Sana tavsiyem sürekli burnuna serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çek çünkü balgam burundan genizlerine akıp ciğerlerine doluyo. Benim kız bırakmadığı için yapamadım fazla ama şuan çok pişmanım. Bugün zorlada olsa aspiratörle çektim inan çıkan sümüğe ben bile şaşırdım kaç tane uç dop dolu oldu.