Anneler meraba.Çok taze ve tecrübesiz anneyim.bugun tam 14 gün oldu bebeğimi kucagıma alalı.iki günden beridir aşırı derecede vücudum kaşınıyor minik minik kabarıklar da var bebeğimin yüzünde de biraz çıktı.doğumdan beridir aynı şeyleri yiyorum yani yediğim içtiğim bişeyden değil.malum bayram tatili doktorumuza da gidemedik başına böyle bişey gelen var mı neden olur sizce?