Lina1807 Traveler_Mom ikea yatak istememin sebebi arkadaşımda kalmıştık onun ikea yatağı vardı ve çok rahat uyudu arkadaşım da çok memnunmuş 2 çocuğuna da almış bende özellikle ondan arıyorum
Lina1807 Traveler_Mom baktım çok pahalı fiyatlar ya letgoda bulmuştum 400e kadın satmaktan vazgeçti yeni konuşmuştuk halbuki
Ygz Lina1807 orjinal biliyorumda 4/ 5 model var fiyatları farklı farklı o yüzden sordum. Bende businge modeli var ama iç ped yatağında kararsız kaldım
efilelif Ygz merhaba yorumunuzu gördüm de ben de aynı durumdayım şu an. Uzayan karyolamız ikea nın ama yatak konusunda kararsız kaldım. Tavsiyeniz var mıdır