herkese slm benegim 6aylik anne sutuyle besleniyor yeni yeni ek gidaya basladik.sut alerjisi oldugu icin ben diyetteyim ve hipoalerjenik mama yazildi raporla.2aydir her turlu ugraslarima ragmen mamayi iciremedim.hem tedavi ediciligi hemde artik yetmeyen sutume ilave olarak icmesi gerekiyor.kasikla alistirmaya calisiyorum cok zor gercekten.biberon kullandirmaya calisiyorum ama asla agzina degdigi andan itibaren agzini kapatiyor ve asla acmiyor.emzigi de almiyor.benim gibi biberona alistirmaya calisan annelere sorum ne yaptiniz nasil alistirdiniz ben de deneyeyim.bu arada avent ve chicco biberon denedim sanirim sorun emzik kismi.silikonu asla almiyor hatta meyve suyu emilen emzigi bile agzina almiyor.kasiklada omur bitiyor mama bitmiyor malesef.calisan anneyim işe baslayinca da sorun olmamasi icin bildiginiz biberona alistirma yontemleri varsa paylasirsaniz sevinirim.bu arada ek gidalara da karistirdim kokusunu tadini bir sekilde alinca asla yemiyor.tek care biberon