herkese merhaba birkaç sorum olcak tecrübeli annelere.. kızım 2,5 yasinda hamile olmam sebebiyle tuvalet eğitimimize başlayamamıştık şimdide kış geldi sizce havalar ısınınca başlamak dahamı iyi olur nasıl olcak nerden başlıcam hiç bilmiyorum hangi yöntemleri kullandınız ne tepki vericek bilmiyorum lütfen bana bir yol gösterin ❤